Diabetes Desk

Winkelwagen 0
€ 0,00

Bezorgen & Verzendkosten

Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren, als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Wij zorgen er dan voor dat het pakket op het gewenste adres wordt bezorgd. Het factuuradres kan dus afwijken van het verzendadres.

Kan de bestelling naar een postbus worden verzonden?

Helaas, onze vervoerder bezorgt geen pakketen aan een postbus. Vult u een postbus nummer in als adres, dan zal het pakket retour komen in ons magazijn. Indien u een snelle bezorging wenst, dient u altijd een volledig adres (straat, huisnummer en postcode) op te geven.

In welke landen leveren jullie?

Wij verzenden in principe alleen naar adressen in Nederland. Onze Belgische klanten kunnen bestellen in onze Belgische webshop: www.diabetesdesk.be 

Wat zijn de verzendkosten?

De standaardverzendkosten variëren aan de hand van de inhoud van uw winkelwagen. Sommige producten hebben meer volume dan andere, waardoor er hogere verzendkosten mee gemoeid zijn. Als u uw bestelling vrijblijvend samenstelt, worden de verzendkosten weergegeven in uw winkelmandje. Daarnaast zijn er verschillende verzendopties, waarbij verschillende verzendtarieven gelden. De minimale verzendkosten (standaard levering aan huis) bedragen €5,95. Bij bestellingen boven €75,00 vervallen de standaard verzendkosten. Eventuele extra verzendopties blijven wel een toeslag houden:

  • Niet bij buren €1,00
  • Aangetekend €1,00
  • Avondlevering €1,00
  • Verzekerd tot een bedrag van €500 toeslag van €2,50
  • Verzekerd tot een bedrag van €1.000 toeslag van €3,50

Acties waarbij verzendkosten komen te vervallen zijn altijd alleen van toepassing op de minimale verzendkosten à €5,95. Selecteert u toch een duurdere verzendmethode i.c.m. een kortingscode, dan wordt alleen €5,95 als korting doorgevoerd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur geplaatst en betaald zijn, worden doorgaans dezelfde dag aangeboden bij onze verzendpartner.
De gestreefde levertijd is één werkdag, echter omdat wij hierin afhankelijk zijn van een externe partij, kunnen wij deze levertijden helaas niet garanderen.

Waar bevindt mijn bestelling zich?

Op het moment dat uw bestelling door ons is afgehandeld ontvangt u per e-mail de traceercode van uw zending, waarmee u de verzendstatus van uw bestelling kunt volgen. Door op de 'tracking link' te klikken, ziet u precies waar uw bestelling zich op dat moment bevindt.
Deze informatie is op werkdagen binnen 12 uur na het verzenden van uw bestelling zichtbaar op onze website.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Uw bestelling wordt door DHL bezorgd op het opgegeven afleveradres. Indien u niet thuis bent wanneer uw pakket wordt bezorgd zal de DHL-chauffeur opnieuw een bezorgpoging inplannen of de zending ter afhaling bij een DHL-servicepunt bij u in de buurt bezorgen. Via de betreffende Track & Trace code van de zending welke u via de mail ontvangt kunt u meer informatie omtrent de zending en de status hiervan verkrijgen. Dit geldt voor bestellingen die worden verzonden binnen Nederland.

Discrete verpakking

We begrijpen dat veel klanten een discrete zending wensen. Wij maken daarom gebruik van verpakkingen zonder opdruk zodat het zelfs voor de bezorger onbekend is wat er wordt afgeleverd. Op het verzendlabel worden alleen de letters DD vermeld zodat ook hieruit niet kan worden opgemaakt wat u heeft besteld.